اخبار

عرضه تبلت های بزرگ‌تر سامسونگ به بازار

عرضه تبلت های بزرگ‌تر سامسونگ به بازار

شرکت بزرگ سامسونگ هر ساله با عرضه محصولات جدید بازار و رقبا را به چالش می‌کشد. شواهد حاکی از آن است که شرکت سامسونگ قصد دارد به خط‌ تولید تبلت‌های گلکسی سری S خود با طراحی و عرضه تبلت‌هایی با نمایشگرهای بزرگتر جانی دوباره ببخشد. شایعات بسیاری مبنی بر این وجود دارد که این شرکت کره‌ای در حال کار روی دو مدل از دستگاه‌های پرچم‌دار Galaxy Tab S است و به‌زودی آن‌ها را روانه بازار خواهد کرد. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که با توجه به ابعادی که برای این دو تبلت در نظر گرفته شده است، سهم بازار خوبی را به خود اختصاص خواهند داد.

تبلت های جدید سامسونگ در چه ابعادی به بازار عرضه می‌شوند؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که اندازه‌های احتمالی برای نمایشگر تبلت‌های آینده‌ی سامسونگ مقدار ۱۱ و ۱۲/۴ اینچ خواهد بود که هر دو از اندازه‌ ۱۰/۵ اینچی تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 بزرگ‌تر است. طبق اطلاعات منتشر شده، نسل بعدی گلکسی Tab S با نام Galaxy Tab S20 معرفی خواهد شد تا با خط تولید پرچم‌دار کنونی سامسونگ Galaxy S20 همگام شود و بار دیگر نام این سری از محصولات سامسونگ را بر سر زبان‌ها بیندازد.

در این اخبار منتشر شده شماره مدل‌های احتمالی را نیز درج شده است: SM-T970 و SM-T875. پیش‌بینی می‌شود،شماره‌ مدل اول به نمونه‌ ۱۲/۴ اینچی مجهز به وای‌فای و شماره‌ مدل دوم به مدل ۱۱ اینچی سیم‌کارت‌خور باشد. البته، با این اطلاعات اندک نمی‌توان به‌‌ صورت قطعی حدس زد که دقیقا چه گزینه‌ها و قابلیت‌هایی برای کاربران فراهم خواهد شد و باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم. با این حال در آینده در چندان دور شاهد تبلت های بزرگ سامسونگ خواهیم بود که با روی کار آمدن آن‌ها بسیاری می‌توانند به جای لپ تاپ از این نوع تبلت‌ها استفاده کنند.



نظرات کاربران
ارسال نظر