اخبار

به زودی گلکسی اس ۲۰ لایت با رابط کاربری One UI 2.5 روانه بازار می‌شود

به زودی گلکسی اس ۲۰ لایت با رابط کاربری One UI 2.5 روانه بازار می‌شود

SamMobile طی روزهای اخیر از قصد سامسونگ برای انتشار نسخه لایت پرچم دار فعلی خود یعی گلکسی اس به همراه رابط کاربری One UI 2.5 خبر داده است. در ابتدای سال جاری سامسونگ از دو گوشی گلکسی اس 10 لایت و نوت 10 لایت رونمایی کرد که به نسبت پرچم داران سری 10 از قیمت پایین‌تری برخوردار بود ولی از نظر کیفیت و امکانات در جایگاه بالایی قرار داشتند.
دوربین‌هایی با کیفیت بالا، باتری پرظرفیت، نمایشگر بزرگ، سخت افزار قدرتمند و مواردی از این قبیل باعث شده تا کاربران علاقه زیادی به این پرچم دارهای مقرون به صرفه داشته باشند. با توجه به همین موضوع می‌توان نتیجه گرفت که همین اتفاق ممکن است برای نسخه لایت گلکسی اس 20 بیفتد.

گلکسی اس ۲۰ لایت با رابط کاربری One UI 2.5

هرچند در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با گوشی گلکسی اس ۲۰ لایت در دسترس نیست ولی با توجه به شایعاتی که درباره این گوشی وجود دارد، باید انتظار داشته باشیم که گلکسی اس ۲۰ لایت با 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 و به صورت پیش فرض از رابط کاربری One UI 2.5 بهره‌مند باشد.
با نگاهی به گذشته در خواهیم یافت که این محصول نیز باید به اسنپدراگون 865 مجهز شود زیرا اس 10 لایت هم از پردازنده پرچم داران سری 10، ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره برده است. همچنین باید اشاره کرد که کیفیت دوربین و نمایشگر آن است که این محصول را به محصولی با پسوند لایت تبدیل کرده است، در غیر این صورت اس 10 لایت به طور حتم یک گوشی همه چیز تمام به حساب می‌آمد.
با توجه به همین موضوع در صورتی که سامسونگ بخواهد همین رویه را در پیش بگیرد، به طور حتم نیز گلکسی اس 20 لایت به پردازنده اسنپدراگون 865 و حداکثر 8 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. همچنین اینطور به نظر می‌رسد که این گوشی از اینترنت 5G برخوردار نیست. اس 20 لایت در بازار جهانی با شماره مدل SM-G780 تنها در برخی از بازارها به اینترنت ۵G مجهز خواهد شد اما ظاهرا مدل دیگری با شماره SM-G781 نیز وجود دارد که فقط برای بازار آمریکا است و دارای اینترنت 5G خواهد بود.



نظرات کاربران
ارسال نظر